Nyhedsbrev Marts 2016

Gå til shoppen – Aloevera Portal Danmark

Kom i gang med Forever

Nicoline Artursson er ikke kun vores smukke skønhedsambassadør med en fortid som blandt andet Frøken Sverige, hun er også meget interesseret i træning og helse.

Hvordan træner du nu, Nicoline?

Nu når foråret og sommeren titter frem, så elsker jeg at løbe og gå lange ture i Djurgården i Stockholm. Det kombinerer jeg med styrke og motion i motionscenteret fem gange om ugen.
Har du nogle tips til at komme i gang?

Det første skridt er helt enkelt at komme i træningstøjet og måske tage af sted til motionscenteret, eller hvad man nu har tænkt sig at træne. Når du har gentaget det flere gange, lærer hjernen at fuldføre det positive mønster. Lyt til musik, som giver dig energi. At træne skal få dig til at få det godt og give en følelse af at være stærk og frisk.
Hvordan holder du motivationen oppe, når det føles tungt?

Når jeg træner, stræber jeg altid efter den der specielle følelse af at føle mig »uovervindelig«. Jeg forsøger altid at finde den positive følelse, jeg almindeligvis får indeni, når jeg træner for at få mig selv i gang og blive opmuntret.
Du var med i det svenske løb TjurRuset i efteråret, hvordan forberedte du dig til det?

Først og fremmest ved at tage hånd om min krop indefra og spise en sund og næringsrig kost. Det er vigtigt ikke at køre for hårdt på, men at også sørge for at lade kroppen hvile. Restitution er alfa og omega. Når man gør det, skal man sørge for at nyde det. Vores krop er vores maskine, som skal sørge for, at vi kan bevæge os rundt i mange år.

Når du har kørt et hårdt træningspas, er det naturligt, at musklerne føles lidt radbrækkede.
Det er ikke farligt, tværtimod kan du se det som en kvittering på, at kroppen er i gang med at restituere, og at musklerne reparerer sig selv.

 

Sådan lindrer du

1. Hold dig i gang. Ved at være i bevægelse, så løser du op i kroppen, og holder blodcirkulationen i gang. Gå en tur eller tag et let træningspas.
2. Massage. Øger også blodcirkulationen og kan føles skønt.
3.Smør ind. Aloe MSM Gel beroliger og giver en skøn følelse. Supplér med Aloe Heat Lotion, et varmende kærtegn til trætte muskler.

 

Månedens tilbud: Træningsbånd og workout med Nicoline
Køber du Aloe MSM Gel i løbet af april måned, får du et træningsbånd.
Tilbuddet gælder så længe lageret rækker, dog længst t.o.m 30/4.
Se også vores film med effektive øvelser, som vores ambassadør
Nicoline Artursson har lavet specielt til dig. Se filmen her

Køb her

 


 

Aloe Heat Lotion er Aloe MSM Gels bedste ven. Sammen styrker de hinanden og giver ømme muskler og en skøn og dyb lindring. Begynd med at massere Aloe MSM Gel ind i huden, og afslut med Aloe Heat Lotion.
Forevers sommerkit
En toilettaske fyldt med lækre produkter. Mis ikke vores sommerkit – den solgule toilettaske i en cool retrostil med Aloe Vera Gelly, Aloe Sunscreen og Forever Sun Lips. Selve toilettasken giver vi, du betaler kun for det herlige indhold. En rigtig sommersucces!Selvfølgelig vil jeg have et sommerkit

 

 


 

Træn og præstér på jobbet

Hvis du træner og er fysisk aktiv, bliver du også mere effektiv og klogere på jobbet. Du bliver friskere i både krop og hoved.

At træning er godt for kroppen ved vi, men vidste du, at den også kan forbedre din præstation på jobbet? Du får bedre søvn, mere energi og en højere stresstærskel. Du får også en bedre indlæringsevne og tænker hurtigere – du bliver helt enkelt lidt klogere.

Vov at optimere

Planlæg hvornår du skal træne og gennemfør det. Det bliver nemmere og nemmere for hver gang. Vær ikke bange for at træde udenfor din komfortzone. Hvis du tør give den maksimalt gas under træningen, så vil du også have nemmere ved at gøre det i dit arbejde. Og det er dér, udenfor de trygge, indgroede grænser, at alting sker, og du udvikles til helt nye niveauer. Så ingen undskyldninger, hav det rette mindset. Træn på den måde, og arbejd på den måde.

Træning vs. arbejde

1. Har du tydelige mål? Tydelige mål med delmål langs vejen gør arbejdet, såvel som træningen både sjovere og mere effektivt.

2. Tør du teste nyt? Hvis du gør det samme, som du altid har gjort, så får du det resultat, som du altid har fået. Hvis du prøver nye veje, kan du komme til helt andre steder.

3. Giver du den fuld gas en kort periode for derefter at få skader og gå tilbage til sofaen igen? Træningen, såvel som jobbet, skal være langsigtet. Opsæt langsigtede og holdbare mål, og begynd i en takt, som føles udfordrende men realistisk, og øg lidt efter lidt.

At skifte karriere kan være et lykkeligt skridt udenfor komfortzonen.

Læs mere om mulighederne med Forever.



Skriv et svar