Nyhedsbrev Januar 2016

Gå til shoppen – Aloevera Portal Danmark

Naturlig glød med ren bikraft

Sprukken, tør og uelastisk hud. Den kolde årstid er hård ved vores ydre hudbarriere. Men hjælpen er nær. I vores blødgørende og honningduftende Aloe Propolis Creme har vi blandet den fineste Aloe vera med det bedste, bikuben har at tilbyde – propolis. 

Mange af os kæmper med sprukken og grålig hud i vintermånederne. Et tørt indeklima og kulden udenfor gør, at det føles, som om man smører og smører, men ingenting hjælper. Hvad er løsningen? Prøv Aloe Propolis Creme.

Propolis og en base af Aloe vera
Det er ingen tilfældighed, at denne creme er et af vores mest populære produkter. Med sine blødgørende og fugtgivende egenskaber er den fremragende til tør hud. Basen i Aloe Propolis Creme er vores fineste Aloe vera-gelé. Derudover tilføjer vi ingredienser som propolis, kamille og allantoin, der alle har hudplejende egenskaber. Og endelig har vi tilsat A- og E-vitamin, der også plejer din hud.

Alsidig creme, der gavner din hud
Aloe Propolis Creme har en cremet konsistens og absorberes hurtigt af huden. Den kan anvendes over hele kroppen, både på hænder og fødder, samt som dag- og natcreme. Og den er også velegnet til sart hud. Det er med andre ord ingen tilfældighed, at så mange elsker Aloe Propolis Creme.

Brug cremen, som den er, eller bland den med et af vores andre produkter for at opnå den ønskede konsistens og funktion. Med en smule Aloe vera-gelé bliver den mere fugtgivende og lettere for kroppen at absorbere. Sammen med Aloe Lotion får du et plejende tilskud til din daglige behandling af både ansigt og krop. Oplev de fantastiske egenskaber i Aloe Propolis Creme, og giv din hud det bedste, den kan få.

Køb den her

 


 

Forevers lille grønne

At spise grøntsager er godt, men ikke altid så nemt. Med en mættende og grøn smoothie er det nemt at få mange grøntsager på en gang. Hvorfor ikke starte hver morgen med Forevers lille grønne, så skifter du snart mindre gode vaner ud med nye og bedre vaner.

Ingredienser til 2 personer:
100-200 gram friske bladgrøntsager f.eks. spinat, krølsalat, romainesalat eller icebergsalat
To frosne bananer
½ dl Forever Gel Original
(1 portion Forever Fiber)
2 dl vand

Instruktioner:
Hæld bladgrøntsager og frosne bananer i en blender. Tilsæt vand og Forever Gel Original og hvis du vil, at den skal være mere mættende, så hæld også 1 portion Forever Fiber i. Blend godt til konsistensen er cremet og glat.

Servér i store glas.

 


 

Lær at håndtere stress og udnyt fordelene

Jul og nytår er kommet og gået. Alle krav op til helligdagene er afklaret og nu banker den stressede hverdag på døren igen. Men der er forskellige måder at håndtere situationen på, og stress behøver ikke altid være negativt.

Ofte forbinder man stress med noget dårligt, men indimellem kan den have en positiv effekt. Stress kan f.eks. gøre os aktive og kreative. Hos visse indebærer den til og med et vinderinstinkt, som gør dem fremgangsrige i sport og andre udfordringer i livet.

Kortvarig stress kan være positiv
Forskning viser, at vi reagerer forskelligt ved kortvarigt og langvarigt stress. Er du stresset i en kortere periode, så udsondres adrenalin og noradrenalin i kroppen. Det gør dig ekstra vågen og får dig til at tænke og ræsonnere hurtigere. Det er, når stressen ikke aftager, at den kan lede til negative konsekvenser. Vi bliver snarere passive og langsomme end handlingskraftige. Ofte handler det om, at arbejdsbelastningen er for stor, og at man ikke kan påvirke sin situation.

Genkend symptomerne
Det er ikke altid, du opdager, du er stresset. Du er helt enkelt for påvirket til at genkende symptomerne. Men kroppen udsender tydelige signaler, når den føler, at det er for meget. Ignorerer du advarselslamperne, vil den tage ekstra meget fat, for at du skal forstå det. Det er lige præcis i den situation, at man kan støde ind i den berømte mur. Lær at genkende din krops signaler, så du kan stoppe op i tid. En sund livsstil og god kost er vigtige elementer for at reducere stress.

Afkobling er ikke altid passivitet
Håndtér din stress ved at planlægge dine døgn, så de også indeholder afkobling og refleksion, ikke kun arbejde. Hvis du tillader dig selv at fokusere på andet, så bliver du desto mere effektiv, når du arbejder.

At koble af behøver ikke betyde, at man ikke gør noget overhovedet. Tværtimod kan det være mere effektivt at aktiverer helt andre dele af hjernen for at tvinge de trætte dele til at hvile sig, f.eks. ved at træne og være fysisk aktiv.

Fire ting for at få begyndt

  1. Prioritér realistisk, overbook ikke din kalender.
  2. Planlæg kun 60 procent af din tid. I gennemsnit går 40 procent til uforudsete opgaver.
  3. Fokuser på en opgave ad gangen.
  4. Und dig selv at hvile imellem arbejdsopgaverne.